Monday 21 January 2008

21 hb 1

lupa la plak nk tulis blog ujung minggu ni..kebetulan ada mmbr aku datang kosen aku,nain..saje nak perabih 8 kippu dia..molek jgak ada oghe maghi jale tpt kito..ada jgak pengampunan dosa melalui ziarah org ni..

ujung minggu ni diisi dengan men game jgak.kan bagus kalau pegi shin anjo..aku ckp kat farid nak buat kenkyu..kekkyoku,kenkyuu sezuni,game bakka yatte ita..teruknya..mcm menipu plak..ya Allah,peliharalah aku dari sifat munafiq..

semalam tgh hari aku diisi dengan buat kadai jouhousuugaku sambil sembang dengan kakak aku..paginya diisi dengan usrah kpk rasanya..pengisian mengenai kepentingan berjemaah..isinya lebih kurang sama dengan pengisian semasa kursus kat tsukuba ari tu..alhamdulillah dapat faham lebih dalam skit pasal berjemaah ni..malamnya ada usrah dengan mus'ab..dihurai lagi mengenai syahadatulhaq..mengenai tanggungjawab seorang muslim apabila mengucap syahadah..lepas solat isyak,layan drama n men game lagi..huhu..

paginya sekolah seperti biasa tanpa ada kenkyu sbb ada kouenkai..yes!!bleh lepak lagi..huhu..da abih kelas sume,blik bilik bukak email n tgk frenster..ex-awek aku ada upload gmbr baru la plak..selai je..tgk profile dia kejap,phtu tetiba rasa nk menangis..selesai solat asar,aku nangis puas2..doa mintak Allah ilangkan perasaan sedih di hati yang tiba2 tu..huhu..innama asyku battsi wahuzni ilallah(hanya Engkau tempat aku mengadu kesedihanku)..sesungguhnya Dia lebih mengetahui hati hambaNya..tap2,baca Quran skit..sambil tngu solat maghrib,tulis blog ni kejap..malam ni mcm isi dengan tgk drama semalam je..huhu..

No comments:

CINTA ILAHI - PUJANGGA

  Kata pujangga, cinta letaknya di hati. Meskipun tersembunyi, namun getarannya tampak sekali. Ia mampu mempengaruhi pikiran sekaligus men...