Friday 18 January 2008

9 Muharam

hari ni da 9 muharam dan bersamaan 18 Januari..alhamdulillah selamat puasa utk hari ni..awal2 bgun pg td rasa nk bukak puasa jgak sebenarnya..seb baik dapat hidayat sampai berbuka puasa..da lapar2,makan kat fukusuke..lama x makan kat situ..ingt ada plan gi makan unagi ngn taka..x jadi la plak..plan mcm berpindah ke mlm esok da..esok insyaAllah puasa lagi,10 muharam..lusa pun azam untuk puasa lagi..

tgh duk chat lepas maghrib td,farid ym aku tny pasal kelapangan cuti haru nnti..biasa la,tny untuk bentukkan jemaah seminggu haru yasumi..kata aku,insyaAllah akan diusahakan..bukan selalu kuar jemaah..dari plannya,bentuk jemaah seminggu dari 5@6 hb 3 sampai sotsugyoushiki aku n bdk kosen yg lain..so,sono aida tu bleh la amik masa untuk kuar jemaah belajar2 korban masa,diri dan harta untuk agama Allah..belajar2..dia ngn kohai2 dia plan ke india plak..huhu..best nye..aku jgak la byk ketinggalan di belakang..sibuk dengan dunia pny pasal..moga terbentuk jemaah nanti..afiq,anip,nain,redza pun ada untuk haru yasumi ni..kena cari org lagi la kot untuk gerak lagi baik..tasykil je mana yg ada..hehe..

nain ckp nk datang kosen aku pg esok time kol tgh hari td..sian,kantoi ngn abg dia plak pasal dia kapel..suh kawin x nak..huh..aku jgak la duk menyangap nak kawin kat sini..hati kata nak kawin,calon x tekel2 jgak lagi..tu la,awek lama mcm duk menunggu aku je..huhu..aku je perasan lebih2..padahal xde pun dia tunggu..tp,tu lah..insyaAllah aku nak sediakan diri untuk kawin dalam masa terdekat ni..bleh jemput mmbr nihonjin datang majlis kawin nnti.tu pun kalau diorang nak pi mesia..ngehe..ntah jadi ke tidak nak kawin thun depan..plan je la dlu..byk jgak nak kena pkir ni kalau kawin..kokoro no junbi mo daiji da shi..mcm2 junbi ada..katanya senpai aku,sebulan je da ckup utk junbi kawin ni..mak aih,kejap je junbi..ok jgak tu..bleh aku kawin cepat2..hehe..tngu nk mesyuarat ngn eldest n minta kyouka dari taishikan je la..mesyuarat ngn eldest untuk junbi kuar 4 bulan lepas stdy..wallahu'alam..

ingt nk lawan bola mlm ni..bdk2 ni xdak masuk bilik aku la plak..xde pesaing la nak lawan mlm ni jawabnya..xpe la..simpan je la hajat men bola esok lusa..tp,nak kenkyu lagi ujung minggu ni..sibuk sheikh saikin..moga kesibukan ni mendatangkan manfaat kepada aku jgak..amiin..

No comments:

CINTA ILAHI - PUJANGGA

  Kata pujangga, cinta letaknya di hati. Meskipun tersembunyi, namun getarannya tampak sekali. Ia mampu mempengaruhi pikiran sekaligus men...