Thursday 7 February 2008

7 hb 2

hari ni da masuk khamis untuk minggu ni.esok last paper utk final exam..minggu depan bermula la hari2 yg sibuk dengan kenkyu..abih exam esok setelkan byaran dai dlu..phtu prepare utk bertolak ke tokyo malamnya..bleh thn jgak sibuk..pepun,abiskan stdy gengo riron dlu utk esok..insyaAllah beres kot paper esok..ya Allah,permudahkan exam esok ya Allah..

2 hari lepas aku mimpi jumpa ex awek aku dalam mimpi kat kenduri mana ntah..aku tegur dia,then dia x layan langsung..rasa mcm aku ada buat salah je..ale2,smlm aku msg ckp rindu sama dia..hehe..no respon..sama mcm mimpi la plak..logik la..org da berpunya,xkan nak reply msg2 mcm yg aku msg tu plak..huh..kudaranai..biar je la..aku plak duk melayan perasaan sorg2..adei..ntah bila la diri bleh berubah..ntah..rasa mcm x nak berubah..mcm putus asa pun ada..sapa la aku ni..insan hina dan kerdil di sisiMu ya Allah..

duk2 tgh men game sat ni,dia sms minta send kan resume yg dia buat dlu..seb baik ada dalam simpanan hd aku..2 lai skali aku send..apply PTD plak melalui SPA tu..tgh tngu kekka..minta resume nk update isi2 dalam tu..naruhodo..beza gila life ngn aku yg duk ngadap pc je lg skrg ni..life student ngn org da keja yappari berbeza..pepun,aku x tny byk pasal msg aku smlm..biar je la.dia pun mcm xnak layan..logik logik..awek org kan..

duk menaip2 ni sambil layan lagu diwani la plak..aku suka lirik dia,
"kalau bukan kerana rahmatMu Tuhan,
aku telah kecewa bahkan putus asa,
siapalah yang dapat bersihkan daripada dosa,
siapalah yang mampu meninggalkan kesalahan dan kesilapan,
siapalah di kalangan hamba-hambaMu,
yang boleh sempurna ibadahnya,
tiada siapa yang boleh,
tiada siapa yang mampu,
tapi dengan rahmatMu,
legalah hatiku..."..

lbih kurang lirik dia..nk dgr lbih,dgr kat imeem aku..playlist diwani,tajuk Mu kalau x silap..huhu..aku suka layan lagu2 mcm ni..tu yg aku selalu rudum je perasaan..xtau kenapa..da fitrah aku kot,sebagai insan bernama khanapiah yang suka lagu2 slow mcm ni..tgk mood jgak sbnrnya..papehal,abiskan stdy secepat mungkin..then bleh layan benda lain plak..minggu depan da mula sibuk da..hafalan surah x setel lagi yg bro mus minta setelkan dalam minggu ni..sabtu ni test dgr..surah dari juz 30 je pun..apa la aku..hak diri sendiri byk je komen itu ini..tp,hak al-quran ataupun hak Allah x penah aku nk sempurnakan..astaghfirullahal'azim..

No comments:

CINTA ILAHI - PUJANGGA

  Kata pujangga, cinta letaknya di hati. Meskipun tersembunyi, namun getarannya tampak sekali. Ia mampu mempengaruhi pikiran sekaligus men...