Wednesday 6 February 2008

6 hb 2

hari ni ada testo lg utk kimatsu ni..kanpe- satu aku belasah utk subjek ikeda sensei..huhu..xleh jawab langsung..astaghfirullahal'azim..smlm duk tgh pressure stdy,mmbr aku ckp paper souhaiden tu dapatkan 20 mrkh je kira mcm lulus da..so,aku apa lg..duk lolalola la..alhamdulillah dapat jawab paper souhaiden tu..kalau nk kira,byk je masa semalam utk stdy..aku plak yg byk buang masa kat men game sume..huhu..tinggal esok n lusa satu paper sehari je..phtu gi tokyo sat,sambung kenkyu plak la minggu depan..yosh!!

tokorode,tido2 pg td,mimpi jumpa ex-awek aku lg..gangguan setan lg kot..lepas mimpi terasa rindu la plak..huhu..i really still love her maybe..tp,tu la..xleh landaskan tindakan pada emosi semata2..akal perlu digunakan..tp,tu la..perasaan ni penyakit yg ssh nk ubat..ampuni aku wahai Tuhan Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

No comments:

CINTA ILAHI - PUJANGGA

  Kata pujangga, cinta letaknya di hati. Meskipun tersembunyi, namun getarannya tampak sekali. Ia mampu mempengaruhi pikiran sekaligus men...