Sunday 10 June 2007

9 hb 6 2007

hari ni diisi ngn penuh xtvt jalan2 je..sejak aku bgun tido pukul 9 lbih sampai la aku blik pkul 2300..x aku isi ngn stdy..ya Allah..what i've done today..bgun,lepak2 main game..uruskan pergerakan mmbr aku yg nk mensetsu dai td..phtu,mndi..gi toshokan plak utk sambung tempoh pinjam buku denken sanshu..da setel sume,gi amik mmbr aku kat dai plak..bawak gi jalan malera isi perut skit skali..buat spek pun ada..hehe..seronok je tgk mmbr2 dapat suisen..tp,aku?apa la aku ni..juken pun blum tentu lg..best je nmpk org suisen..hehe..da abih jln malera..kuar lagi gi main bowling mlm tu..lps boling gi makan kat saize sbb lapar lg..da tu br balik kosen..da sampai kosen plak,layan movie the departed..mmg best cite dia..tp,bila tgk sampai ending sume main character mati,rasa mcm ala...mottaenai na..
apa la aku buat ari ni..huhu..aku pun x suka jadi malas sbnrnya..tp,xtau mcm mana nak jadi rajin..bila tgk buku,jadi blur..aku x tau nk mula stdy dari mana..ya Allah,tunjukkan aku ini ya Allah..lemah sungguh hati aku ni utk hadapi sume..da la yaru ki nai utk juken..aku sendiri pun x paham kenapa aku perlu sambung bila time mensetsu nnti kena tny..what should i explain for my reason to further until the degree one..i dont know what i've done till now..chuukan ari tu feel mcm ntah mcm mana..ntah dapat sotsugyou tidak aku kat sini ni..serba x kena..
apa pun berlaku,Allah tetap bersamamu wahai insan..Allah bersama kita..wasta'iinu bissobri wassolah..(carilah pertolongan Allah dengan sabar dan solah)..

No comments:

CINTA ILAHI - PUJANGGA

  Kata pujangga, cinta letaknya di hati. Meskipun tersembunyi, namun getarannya tampak sekali. Ia mampu mempengaruhi pikiran sekaligus men...