Saturday 23 June 2007

23 hb 6

hari ni bermula lg ujung minggu aku..esok da hari ahad..then,lusa da skolah..mcm ni la kan..hari ni adalah masa yg paling penting..hdiup ni ada 3 hari je,smlm yg xleh nk ubah lagi dah,esok yg belum tentu lagi keadaannya n hari ni,yakni dekik skrg ni,apa yg perlu kita buat masa ni ikut keperluan agama..
smlm duk main2 sambil stdy math..ada lagi sikit utk bab gyouretsu..phtu stdy skit bab kakuritsu..then wanna start da denkikairo one..seminggu bajet utk denkikairo..sempat ke tidak..cuaknye juken..haha..nantoka je la kan..
semalam ujan sampai ke petang..best je suzushi sampai malam..nikmat sungguh keadaan sejuk ni..sejuk n sejahtera la..alhamdulillah..hari ni ii tenki da na..bleh layan bola kat padang lagi ptg ni..kena get prepare la utk taikai 30 hb ni..pergh..smgt saya main bola skrg..haha..stdy ntah ke mana..huhu...
semalam jgak la aku kol ex-awek aku..lama x kol..kol skit,lepaskan rindu..seb baik dia layan je sembang smlm..sblum ni aku msg je..reply jgak..ii hannou da ne..korekara mo dou darou na..maa ii ka..kono koto wo hotto oite,juken no koto ni shuuchuu shiyou ka ne..kanojo no koto ha ato de ii kara..ada jodoh ada la tu..insyaAllah..aku pun pelik,pesal la aku cari ex awek aku tu lg..naluri aku rasa yg dia pun sukakan aku sbnrnya..tp,tu ah..time clash ari tu,ada sorg mamat tu bgtau yg ex awek aku tu x penah pun sukakan aku sbnrnya..aku je duk poyo sekor2..pedulik je la apa org kata..janji aku sukakan dia..haha..dia nak suka ke xnak,tu hak dia..bkn hak aku utk paksa dia utk sukakan aku..ya Allah,apalah aku merepek ni..huh...
adik aku da sampai kat umah..bertambah la sorg bilangan org kat umah di kampung tu..huhu..sian mak ayah aku..thun ni jgak diorang nak gi naik haji..arapnya slmt la nnti..da la aku x balik natsu ni..nak kena prepare utk juken muroran dai kalau x dapat gifu dai..ichi ou la kan..
kadai jidouseigyo pun x buat lagi ni..adei..isnin ni ada saishi kalau aku buat kadai tu ngn siap..tp,tu ah..ukeru ki ga shinai na..blasah je la lps2 ni..stdy,stdy!!!!!!

No comments:

CINTA ILAHI - PUJANGGA

  Kata pujangga, cinta letaknya di hati. Meskipun tersembunyi, namun getarannya tampak sekali. Ia mampu mempengaruhi pikiran sekaligus men...